Soverommet vårt i bilder

Som jeg lovte dere så har jeg nå fikset noen bilder av soverommet vårt ! Er vel egentlig ikke så voldsomt spesielt der, og siden vi jo har planer om å flytte en eller annen gang i nærmeste framtid venter vi litt med å henge opp ting og sånt.. Men, selv om vi har flytteplaner, så klarte jeg ikke å unngå å sette opp senga til vår kommende prinsesse ! Vuggen har hun arvet fra storebror Nathaniel Chrisander som han også brukte de første månedene av sitt liv, noe jeg synes er utrolig koselig å tenke på ! Følger jo egentlig med en egen sengehimmel til vugga som skal monteres rett på den, men jeg har valgt en annen rosa en istedenfor som jeg kjøpte her om dagen. Synes den var utrolig fin, ekte prinsesser må ha ekte prinsessehimmel !

Som dere ser så har vi holdt det enkelt i stilen, sånn vi liker det ! Eller, hvertfall jeg. Jeg bare ELSKER hvit, beige og grå, og det er jo som kjent bevist at man får bedre søvnkvalitet om de siste fargene man ser før man sovner er duse farger, faktisk.

Senga vår er fra Bohus, og er en 1.80 seng. Noe som passer utrolig bra siden jeg foretrekker å ha stoooor plass når jeg sover, heh! Nattbordet er og fra Bohus, skulle egentlig hatt 2 men har ikke plass. Kommoden er fra Bohus, og der oppbevarer vi for det meste N sine ytterklær siden det ikke er plass til i vår lille yttergang. Har også SVÆR skyvedørsgarderobe fra IKEA ( den største skapstørrelsen) og den er vi også veldig fornøyd med,

Senga til prinsesse Emma Angelica står også helt klappet og klar, og venter bare på hennes ankomst til verden ! Som egentlig alt annet, jeg mangler virkelig ikke en eneste ting til henne om man kan si det sånn. Etter tips fra lesere tenker jeg også å lage et eget innlegg om alt jeg har til henne slik at kanskje de som er førstegangsgravide og ikke så erfarne kan få litt tips om hva man trenger og ikke 🙂 

Tidligere har jeg også lagt ut bilder av rommet til Nathaniel, innlegget kan dere lese HER

12 kommentarer

Siste innlegg