Koseonsdag

Hei kjære lesere 

I dag har vi som sagt ikke gjort annet enn å være her hjemme å slappe av og kose oss! Og så har jeg fått bakt gulrotkake, noe som er en liten stund siden sist. Gulrotkake er jo en sikker suksess både for liten og stor, det er i hvert fall helt sikkert! 

Disse to luringene her insisterte på å være med på kakebildet… 

Nam nam nam! For dere som har lyst på oppskriften har jeg tidligere lagt den ut, og dere kan finne den her.

Nå skal jeg avslutte her og nyte resten av kvelden med min lille familie.Vi skal blant annet se på den første episoden i den nye sesongen av Lilyhammer som kommer nå om noen få strakser. Imorgen bærer det til Oslo for meg og snuppa igjen, da skal jeg nemlig få satt på vipper! Kan det bli bedre egentlig ? Litt senere på dagen skal vi faktisk i barnehagen til Nathaniel siden det er FN dagen, og de selger tegninger som barna har laget og hvor pengene går til veldedige formål (Zulufadder) . Noe jeg synes er et utrolig bra tiltak !! Og som jeg absolutt tenker å støtte opp. 

For å svare på noen spørsmål, alle de rosa greiene jeg kjøpte og la ut bilde av i går er fra Lucky Duck, og skoene fra Din Sko kostet 499 (om jeg husker helt rett nå)

Vi blogges imorgen dere  

28 kommentarer

Siste innlegg