Bursdagsfeiring!

God kveld kjære lesere

I dag har vi hatt en liten bursdagsfeiring her i huset, for i dag er nemlig verdens beste kjæreste og pappa blitt hele 25 år (hurra, nå kan han endelig øvelsekjøre med meg!)  Da Willem og Nathaniel kom hjem fra jobb/barnehage hadde jeg laget et lite selskap og invitert moren hans uten at han selv visste det. Og til Nathaniel’s stoooore glede, blåst opp flere sånne “giant” balonger. Han var heelt i ekstase, og vi lekte en god stund med ballonger. Utrolig hvor lite som faktisk skal til for å glede en sånn liten gullegutt! 

Å overraske andre må jo være noe av det beste som finnes! Hadde bestilt vår favorittpizza og bakt sjokoladekake med smørkrem. Til anledningen hadde også snuppa pyntet seg:

Og såklart mamsen: 

Og slik så det ut når jeg hadde ordnet et lite selskap for min kjære: 

De ballongene som henger i lampa og ligger på bordet var forresten jammen meg ikke enkel å blåse opp, spesielt den blå … gosh.. 

Her er en av gavene fra meg, pluss et gavekort på massasje av meg, hihi 😉  Lenge leve kreativiteten! Synes det er litt vanskelig å kjøpe gaver til det motsatte kjønn, det skal jeg ærlig inrømme. Men valget falt på Chanel parfyme og Bertonigenser i merinoull.. og tror han ble veldig fornøyd, så klapp på skuldra til meg selv! 

Kaka jeg bakte til min kjære har jeg lagt ut oppskrift på tidligere, som dere kan finne her

Nå skal vi gå å sove, blir nok ingen massasje i dag ettersom jeg tror vi begge er ganske slitne og klar for helg! Så da vil jeg bare ønske alle dere lesere en god natt og en god helg, så blogges vi imorgen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg