Vinnere av Veronica Maggio billetter!

Som jeg lovte dere, har jeg nå trekt vinnere i giveawayen i forrige innlegg! Og de heldige vinnerne ble: Aleksandra Aaraas, Anders og Janne Malene Njøten! Dere vil bli kontaktet på mail. 

Var desverre mange som hadde lagt igjen anonyme eller mangelfulle kommentarer, noe jeg også ga klar beskjed om at var viktig! 🙂 

Nå har jeg og snuppa nettop sovet en liten lur, og skal i gang med å bake sjokoladekjeks ganske snart! (oppskrift HERHar også laget en liten to-do liste for dagen, som er som følger: 

Bake

Trille en lang tur

Gå gjennom sponsor-mailen min ( Det trengs!)

Rydde og sortere leker

Vaske og støvsuge hele leiligheta

Lage forskjellige typer mat til lillemor og fryse ned

Lage god middag

OG, så skal jeg rydde boden HVIS jeg får tid. Det trengs, hvertfall.. 

 

Takk gud for lister! Jeg bare elsker å lage lister!

Hva skal dere gjøre på denne fantastiske fredagen? Blogges

12 kommentarer
    1. Haha, jeg elsker også å lage lister, mannen i huset blir helt gal av dem 😛 Lista mi i dag må bare strykes siden lillemor har spysjuke og vi har begge vært av og på siden klokka 3 i natt. Stakkar jenta mi kommer jo alltid først <3 Blir det bare en litt lengre liste på meg over helga hehe. Skulle ønske jeg var like flink til å bake like ofte som du 🙂 Er jo stor stas til alle det.
      Ha en fin dag 🙂

    2. Tenk hvis du kunne begynne og skrive riktig. Det heter leilighetEN og ikke leilighetA. Det er ikke første gangen jeg ser du bruker feil endinger i ordene 🙁

    3. Undrende: Tenk hvis du kunne lære deg norsk grammatikk selv, før du forsøker å korrigere andre. Et lite tips er å sjekke din egen bruk av og/å, som ut fra det jeg ser ikke er helt på stell… Samme med dette med leilighet…
      en leilighet leiligheten leiligheter leilighetene (Bokmål/Riksmål)
      ei leilighet leiligheta leiligheter leilighetene (Bokmål)

    4. Undrende: Det er valgfritt, som det heter. Begge deler er grammatisk riktig. 🙂
      Heitmann: yes..! Smil. Takk. 😉
      Mvh, Per.

    5. Undrende: “Det er en mindre gruppe verb ? begynne, forsøke, fortsette, greie (= klare), huske, klare, lære, nekte, pleie (= ha for vane), prøve, trenge, våge, ønske o.a. ? som tar infinitiv(er) som objekt. Som objekt er en infinitiv underordnet og skal ikke ha og foran seg.”

    6. Ok. Jeg legger meg flat for mine feil. Kanskje andre (les Rannveig) også bør gjør det noen ganger?

    7. Herregud, la nå Rannveig skrive bloggen sin slik hun vil. Henge seg opp i skrivefeil, da har dere tydeligvis veldig lite å gjør eller er det misunnelsen som slår inn?
      Stå på Rannveig. Synes du virker som en vakker og tøff jente. Ser her inne at mange er veldig misunnelig på deg og ditt liv. You go girl!!!
      Nydelige barn du har:)
      Kan du skrive et innlegg om hvilke hudpleieprodukter du bruker, da du har nydelig hud?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg