Emma Angelica’s dåp

Hei kjære lesere!

I dag har vi bare koset oss masse i finværet, men måtte desverre tilbringe hele 3 timer på legevakten i morgest. Lite kult… jeg har med andre ord atter en gang stiftet bekjentskap med min kjære Antibiotika. Hurra for bihulebetennelse! Eller ikke… bortsett fra det har vi som sagt hatt en fin dag, og bestemoren til gullungene har vært på besøk en tur, veldig stas! 

 

Mange av dere har ønsker å se bilder fra dåpen, men greia er at jeg ikke ønker å legge ut bilder av barna, og det er svært få bilder hvor man ikke ser ansiktet til Emma. Men, som et plaster på såret, skal jeg tipse dere om Norges beste cupcakes, Cupcakes Oslo! Det er mulig å både hente selv eller få de levert. Jeg bestillte disse cupcakesene til både Nathaniels toårsdag ( les blogginnlegg HER) og nå også til Emma’s dåp. Og de slår virkelig ikke feil! Ikke bare er de supergode, men de er en fryd for øyet, noe som er perfekt i slike fine selskaper.

 

Jeg er jo både glad i å bake og ganske flink til det, men jeg synes det er utrolig greit å slippe mest mulig på sånne store dager man skal ha, da er det greit at andre baker slik at jeg kan konsentere meg om andre ting. Er dere ikke enige? Er jo så mye som skal ordnes, alt fra borddekking til pynting av hele familien. Nå er dåpen unnagjort, og jeg er så utrolig glad for det! Vi har en koselig, veldig stressende, men utrolig minnerik dag bak oss <3 

Ett bilde skal dere få se! Emma arvet etter storebror Nathaniel og ble døpt i samme kjole <3 Så skal de få den og bruke den til sine barn når den tid kommer… forhåpentligvis om en ganske god stund!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Cupcakes Oslo har egen hjemmeside hvor de har full oversikt over forskjellige typer cupcakes. De har to størrelser, mini-cupcakes ( som er midt i blinken for barn, og meg… haha) og ordinær størrelse. De lager også som dere ser, cupcakes med personlige motiv, veldig fint til bla. annet dåp!  

Dere kan trykke her for en full oversikt over cupcakes-menyen deres

 

Hva synes dere om cupcakes’ene? Og har du døpt ditt barn? Hvorfor/hvorfor ikke? 

10 kommentarer
    1. Så fine bilder! Liker veldig godt at du faktisk ikke legger ut alt av bilder av barna, de har rett til privatliv, mange mødre som ikke forstår det 🙂

    2. Flott dåpsbilde, Rannveig. 🙂 Regner med at resten av bildene er like flotte. Og at hele dåpsdagen var fantastisk. 🙂
      Mvh, Per.

    3. PS.
      Svar på spørsmålene dine : Kakene er lekre. 🙂 …og… Nei. Var aldri så heldig at jeg fikk et barn å døpe..

    4. Ser ut som en koselig dag :). Jeg synes de cupcakes så utrolig gode ut :). Jeg døpte ikke sønnen vår pga vi ikke ønsket det, så nok heller navnfest 🙂 er jo nesten det samme,bare ikke kirken,men var en kjempe flott dag 🙂

    5. Så ut som en fin dåp! Jeg døpte sønnen min. Jeg er heller ikke veldig kristen, men ser på det som en fin ting, og det er en tradisjon i både min og min manns familie, så derfor døpte vi han.

    6. Så bra dere hadde en fin dag. Men selv om du ikke deler bilder, så skader det vel ikke å legge ut litt? Det ligger jo mange bilder av N sin dåpsdag og da synes jeg det er rart at det ikke er noe fra E sin ;o Du må jo vise leserne hvor stor dem er blitt, og jeg er veldig spent på hvor stor N har blitt :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg