Bli brunette – check!

Hei kjære lesere! Da er nok en fantastisk dag historie. Gullegutten har vært med tanten sin i Oslo på Reptilmuseum, og koset seg med henne noen timer mens jeg har vært hos frisøren. Og gjett hva, jeg har rett og slett gjort noe heeeeelt crazy i dag.

Jepp, jeg har nemlig blitt BRUNETTE. Hvem i alle dager skulle tro det? Jeg har ikke vært brunette på 6 år så det er naturligvis helt vanvittig uvant for meg selv, og jeg har tittet i speilet sikkert ørten millioner ganger i dag. Enda ikke vant, men likevel utrolig fornøyd! Det var flinke og superkoselige Noushin fra Noushins Beauty Centersom gjorde jobben. 

Etter å ha vært hos Noushin lagde jeg, Nathaniel og tanten hans middag med fruktsalat til dessert! Alt i alt en kjempekoselig dag, sett bort i fra mensensmerter fra helvette. Hvorfor meg?

Her er i alle fall noen bilder fra dagens store forvandling! Fra blondine til brunette…. 

Hva synes dere?

Selv er jeg suuuuperfornøyd! Herlig med en liten(stor?!) forandring!  Det hun har gjort er å legge bleking i etterveksten min samt at hun har lagt brune foliestriper i resten av det en gang blonde håret.

 

På torsdag skal jeg tilbake for å gjøre en utglattende behandling på håret som i tilegg gjør håret sunt og sterkt, og på lørdag har jeg time der for keratinextensions. Blir herlig å få langt hår igjen! 

 

Noushins Beauty Center ligger sentralt til i Oslo, på St.Hans Haugen. For å bestille time eller lese om flere behandlinger kan dere enten gå inn på deres hjemmeside HER, eller kontakte de på telefonnummer 97543286. De har også en facebookside med mer info om forskjellige behandlinger HER


Ha en fin natt og sov godt kjære dere! Husk å melde dere på GHD-giveawayen min HER

70 kommentarer

Siste innlegg