Barnefri og halloween feiring!

Hei kjære lesere!

Dette blir et superrkjapt innlegg, skal nemlig ut paa byen veldig snart. Helgen har gaatt unna utrolig fort. Har faktisk barnefri helg, og i og med at det var halloween har jeg faktisk vært ute baade i gaar og skal i dag. 

Gikk for dirty cop , og har stasjet opp,satt paa haar, og sminket to kompiser for anledningen, de ville være bunny og prinsesse.

Bare se saa fine de ble! Vakkert kaller jeg det. 

 

OOOg et bilde fra gaarsdagen! 🙂 

Ha en  vakker kveld videre!

Blogges

28 kommentarer
    1. Den munnen din… når skal du lære? Vet du ikke hvordan leppene dine blir når du blir gammel? Da hjelper det lite med ekstra påfyll, det gjør det bare verre.

    2. Når man blir gammel? Det kommer til å bli en helt annen generasjon enn det som er idag, uansett! 😉 Tøft antrekk dere! Litt restylane/botox i leppene, har aldri skadet noen. Og det må som regel fylles på hver 6mnd/hvert år. Så det er ikke evigvarende. Desutten, bruker det selv. Og vi er ikke de eneste! 🙂 Stå på Rannveig! :)♡

    3. Jeg er en alenemor, og er jeg så heldig å ha barnefri bruker jeg tiden på uthviling, ikke bruke mer energi enn det jeg gjør på byen/være fyllesyk. Ikke ment som kritikk, da jeg skjønner at du er ung og har “behov” for det. Men i nesten hvert innlegg kommer det med “…som en sliten alenemor til to (….)”
      Klarer ikke ta det særlig seriøst når du har fri så ofte. Just sayin’

    4. Tror han i rosakjole prøver å sende deg et signal.. Ved første øyekast trodde jeg det var deg,men oppdaget at personen på bildet faktisk var ansiktspen,og da kan det jo ikke være deg alikevel. Oups,så feil kan man ta….

    5. Alenemamma til to barn under 3, også går du med et antrekk som det der? Det ser mer ut som et antrekk for å ha til mer intime kvelder enn fester.. Morsomt å se hvor ansvarlig du er da, siden du alltid er på fylla når ungene er borte .. Veldig anstendig ..

    6. Så koselig 🙂 Men jeg må ærlig si at jeg lurer litt på når “beklager”-innlegget angående det du har sagt tidligere om mødre som drar ut ved hver anledning, kommer altså 🙂 Det er tydelig at du har vendt bloggen en annen vei nå (to tomler opp for det, forresten!), og da hadde det kanskje vært på sin plass å innrømme sine feil? Jeg tror i alle fall det ville ha blitt en veldig positiv og ny, frisk start for deg og bloggen din =)

    7. Du er en flyfille som motsier deg selv! Først så rakker du ned på alle alenemødre som prioriterer å gå på byn med en gang de har barnefri, og nå er du der i samme sko gitt, shame on you! Og det finnes overhodet ikke noe sexy med deg, du ser rett og slett latterlig ut, synd du er så selvopptatt at du ikke ser det selv!

    8. Haha, Malene. Tror du skal sjekke litt fakta. De som starter tidlig med botox og diverse andre insprøytninger i ansiktet, får helt deformerte lepper, øyenbryn, kinnben. Leppene er verst.
      Men det sjekker jo ingen før de faktisk sprøyter dritt inn i kroppen, fordi det er så trendy. Man ødelegger den naturlige formen på leppene og jo eldre man blir, jo mer må man fylle og ender opp som de gamle damene i hollywood som har GIGA bj-lepper x)

    9. Blir helt sjokkert når jeg leser hvilke kommentarer folk legger igjen her… tydelig at ikke alle er helt oppegående og er tydelig sjalu. Håper du hadde en fin kveld Rannveig 🙂 🙂 barnefri er nok deilig 🙂

    10. Eg liker deg veldig godt og dette er første gang eg kommentere noe negativt! Du kler deg som en 16-åring. Du er MAMMA!! Virke ut som du vil ha ungdomstida de tilbake. Er masse ute og masse barnefri :/

    11. Sjalu???? Hadde vært fint om du poengterte hva man skal være sjalu for… Men det er kanskje et feil ord å bruke… Misunnelig er vel mer rett…
      Jeg er hverken sjalu eller misunnelig på dette livet hun lever, det kan jeg med hånda på hjerte si høyt.

    12. 02.11.2014: Jeg skjønner ikke helt hva Rannveig skal ha skiftet mening om? Når du leser innlegget skjønner vel enhver oppegående person at hun prater om foreldre som velger å ha barnevakt for barna sånn at de selv kan dra ut annenhverhelg, men det Rannveig vil frem til at om man har satt barn til verden bør det heller prioriteres helger sammen med dem istedenfor å dra ut å feste så ofte.
      Jeg leser ingenting om at mødre som har barna sine hos fedre annenhver helg ikke kan gå ut å feste når barna er hos far (eller andre som er “stedfortredere” for far om far ikke kan ha barna, eks. farmorer).
      Selv er jeg alenemor, og faren er ikke tilstedeværende og jeg har aldri barnevakt sånn at jeg kan gå ut å ta meg en fest. Eller, jeg hadde en helg barnefri for ca. 3 år siden.. Men jeg unner Rannveig og alle andre alenemødre all den alenetiden de har, og når de har alenetid så får de bruke den til hva de vil. Ser det er ei som klager lengre opp her om at Rannveig heller velger å feste enn å slappe av (sånn som hun selv gjør når hun har barnefri), men det å komme seg ut og møte venner, møte nye folk, ta en fest og ha det gøy kan gi vel så energi enn å sitte hjemme i sofaen og slappe av. Jeg vet i alle fall hva jeg ville ha valgt, om jeg skulle vært så heldig å ha barnevakt en helg.

    13. Selvsagt vil en 21 åring feste når hun har sjansen til det. Det er da ikke unormalt. Hva er det dere tror egentlig? At hun skal sitte hjemme og se tv, når ungene er borte?
      Du som trenger å hvile når du har barnefri, du er nok en smuuule eldre enn 21 hvis du må hvile når ungene ikke er hjemme.

    14. Om det er så naturlig at en 21-åring vil feste når hun har barnefri, HVORFOR kritiserte da Rannveig mødre som går på byen når de har barnefri? Det er ikke selve festingen folk reagerer på, men at Rannveig selv gjør nøyaktig det samme som hun kritiserer andre for! Og ang det å hvile når man har barnefri: HVEM er det som støtt og stadig klager over hvor sliten hun er?? Jo nemlig, det er Rannveig! Så da trenger hun vel å hvile når hun kan, da…

    15. fy faen så mange stygge mennesker det er her! Rannveig er ung for faen og når det er først Halloween kler hun seg jo ut og drikker. Hadde jeg faen meg gjort selv hadde jeg komt meg på fest men gjorde uheldigvis ikke det i år så skal ta det GODT igjen neste Halloween. 😉
      Bare fordi hun har to barn betyr ikke det at hun ikke kan ha det artig med fyll og fest når hun har barnefri. Når jeg har barnefri drar jeg faen meg på fest selv og drikker alkohol og har det veldig artig. Betyr ikke at verken jeg eller Rannveig er uansvarlige og/eller uegnet til å ha barn. Skjerp dere bitterfitter, hilsen ei veldig provosert mamma. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg