Dagens middag : Nydelig gryterett

I skrivende stund ligger fjernkontrollen til TV’n og hviler trygt oppå store Sienna-magen. Ja, man har temmlig diger onepack når man kan legge noe slikt oppå der, og det faktisk forblir. Eneste som kan fjerne den nå utenom meg selv, er vel om snuppa slår til med et kraftig fraspark. Noe det faktisk ikke er så veldig mye av, men aller mest gnikking og gnukking. Faktisk, kan jeg i løpet av mine snart tre fullgåtte svangerskap telle på en hand hvor mange ganger jeg har fått spark i ribbeina. Heldig, ja? Merkes at hun har liten plass når jeg nærmest kan “fange” foten hennes på siden av magen, haha 

 

I dag har jeg og Nathaniel en av våre “mamma og Nathanieldager”. Med andre ord, Emma er hos sin pappa til imorgen. Disse dagene er naturligvis betraktelig mye roligere, og vi har koset oss masse. I likhet med forrige uke, så hadde jeg og Nathaniel også vafler etter middag i dag, for å gjøre den litt “spesiell”, noe jeg prøver å gjøre når vi har disse dagene. Vaflene vi lagde i dag er forresten utroooolig gode (surmelksvafler) jeg har lagt ut oppskriften på bloggen min tidligere, dere finner den HER.

Til middag ble det en nydelig gryterett 

 

-Hva hadde dere lesere til middag i dag?

Slitne klemmer fra en syk, gravid men likevel veldig lykkelig alenemamma

Blogges

 

 

 #mammablogg #mamma #mammahverdag #hverdag #alenemammahverdag #alenemamma #gravid #gravidblogg 

10 kommentarer

Siste innlegg