Barnefri

Hei kjære lesere! 

I dag har jeg faktisk min aller første barnefrie dag på ett helt år! Leverte Nathaniel hos bestemoren sin i Oslo i 9 tiden i morrest, og Emma er hos pappaen sin. Litt rart og uvant, men uansett veldig deilig å bare tenke på seg selv en hel dag for en gangs skyld. 

Etter å ha levert Nathaniel hos bestemoren sin, dro jeg for å sette på vipper hos søte Tina på Beautyalle i Oslo. Deretter var det solarium på planen, og ellers har jeg bare slappet av i dag. Nå sitter jeg hos en kompis og skal snart ut på byen! Man må jo utnytte å ha barnefri, hehe! 

//Instagram. Følg meg gjerne HER

 

34 kommentarer
    1. Er vel snart gravid igjen nå da, sitter hos en kompis er vel det samme som å få seg en hard en det vel

    2. Jeg er ikke så glad i rosa og slikt stæsj som deg og vi hadde nok aldri fungert sammen. Slik tror jeg mange føler det av de som kommenterer, men aldri la noen lure deg til å tro at du ikke er en god mor!

    3. Hei rannveig 🙂 kjempe fin blogg og synes du er veldig flink til å blogge om hvordan det er å være mamma til to barn OG være gravid og hele pakka:) kan jeg få spørre deg, jeg ser du har tatt solarium mens du var gravid, har det vært farlig for fosteret? er 24 uker i dag og lurer fælt på om det er farlig. Klemm

    4. Var det ikke du som kritiserte mødre som dro ut vær gang dem hadde barnefri da ? Å her må du utnytte barnefri med en tur ut på byen ? Er for at mødre skal fp disponere sin egen tid når dem har barnefri, men du er så sykt dobbelmoralsk. Oppfør deg slik du vil, men vær forsiktig å kritiser andre. Er nok pga mye av det du uttaler deg om du blir hetset for, å ikke pga utseende ditt.

    5. 11:14 Hun kritiserte ikke de som dro ut hver gang de hadde barnefri, men de som gitt ut hver helg og fikk en barnevakt til å passe på barna

    6. Jeg skjønner meg ikke på dere som absolutt MÅ slenge dritt på andre sine blogger. Rannveig er en super mamma, og hva er galt i at hun koser seg på byen når hun først har barnefri? Syns det er idiotisk å kommentere “snart preggo igjen da, med andre ord” Hva faen er problemet ditt?! ARG! Kjenner jeg koker av enkelte kommentarer her inne. Konstruktiv kritikk er helt greit, men å bare skrive dritt.. Det er så utrolig lavmål!

    7. I første setningen i innlegget sier hun at; I dag har jeg faktisk min aller første barnefrie dag på ett helt år!

    8. Hei! Jeg er nettopp blitt alenemor og sliter med å få hverdagen til å gå opp. Hvordan gjør du det med to barn, henting og levering i barnehage? Og ikke minst kombinere dette med jobb? Jeg har måttet flytte hjem en periode. Håper du svarer. Kos deg masse på byen:)

    9. Hun har hatt barnefri opp til flere ganger på dagen og på kvelden. Så mange ganger hun har skrevet at hun har tatt sol, barnefri for å fiksehåret/neglene, hun har vært på fotoshoot, hun har vært ute på byen å drukket hvertfall 2 ganger før denne. Så det å si at hun har barnefri for første gang, uansett om det er dag eller kveld, blir bare feil;) Da hun var oppe i Alta var E masse alene sammen med mormoren sin, mens N var hos pappaen sin så R kunne gjøre sine ting. Så å skryte på seg at hun har lite barnefri trenger hun ikke.

    10. Helt fantastisk at folk gidde å bruk tid å energi på å finn ting dem kan kritiser folk på. Ka har folk nåkka med å spekuler i om ka som skjedd på by’n. Skaff dåkk ett eget liv dåkk kan engasjer dåkk i. Forøvrig e d jo ett kompliment at folk les hele innlegget nøye for å finn den ene setningen dem kan heng sæ opp i, i innlegg etter innlegg. Sjer mange går igjen. Jaja, sånn går no dagan.

    11. du 16:25 Han vil faktisk ha kontakt me sønn sin, men ho flytta jo lande bort fra han. når skal han liksom ha tia til å reise ned til oslo eller når kan hu sende han opp ? si fan ikke at han ikke vil ah kontakt ! spar deg for slike kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg